Nog een paar dagen... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Valerie Blablaa - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Valerie Blablaa - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen...

Door: Valerie

Blijf op de hoogte en volg Valerie

08 Februari 2013 | Nederland, Nederland

Lieve vrienden, famillie, collega's, kennissen en nieuwschierige mensen die dit blog lezen,

Nog vier nachtjes slapen, dan is het zover! Dan gaat de reis toch echt beginnen. Nieuw Zeeland here we come! Samen met Lars vlieg ik dinsdagavond via Seoul (Zuid-Korea) met Korean Air naar Auckland.

Mijn backpack is nog altijd leeg, maar morgen hoop ik dat ik alles erin krijg wanneer ik hem ga inpakken.

Ik heb er super veel zin in en kan ook niet wachten op het zonnetje, na al die regen in Nederland. Het leuke is dat -omdat de seizoenen er zijn omgekeerd- ik vanuit de winter naar de zomer ga, waar het vervolgens herfst word en als ik terug kom in Mei, is het hier lente en word het alweer zomer! Kortom: 4 seizoenen in 3 maanden!

Dit was even 'n kort blogje voor ik weg ga en over 'n week hoop ik mijn eerste reisverslag te plaatsen vanuit het land van Lord of the Rings, de lange wolken, de schapen en de Kiwi's.

Tot snel!

Valerie.


  • 10 Februari 2013 - 12:08

    Marese :

    Hè Valerie wij wensen jullie heel veel plezier en maak er maar een mooie reis van dikke knuffel van Erik en Marese en sterre

  • 13 Februari 2013 - 11:49

    Marese Slootmaekers:

    Heel veel fun en plezier en gaan jullie nu maar heel veel genieten van zo'n geweldige reis.
    dikke knuffels van marese

  • 13 Februari 2013 - 17:27

    Marike Farenhorst:

    Wat leuk dat je dit gaat doen Valerie en ik wens je veel nieuwe goede avonturen in een om te beginnen dus warme omgeving waar je terecht komt. Stuur wat deze kant op, want je hebt gelijk, de winter duurt nu lang genoeg. En maak mooie foto's van kunstig textiel voor me, als je ze tegenkomt in oude culturen daar. Lieve groet van Marike Farenhorst.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Valerie

Travel your life

Actief sinds 22 Jan. 2013
Verslag gelezen: 406
Totaal aantal bezoekers 22552

Voorgaande reizen:

18 Maart 2018 - 12 April 2018

Zuid-Afrika

06 November 2016 - 22 December 2016

Midden-Amerika en Antillen

12 Februari 2013 - 05 Mei 2013

Nieuw-Zeeland en Indonesië

Landen bezocht: