YouTube filmpje - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Valerie Blablaa - WaarBenJij.nu YouTube filmpje - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Valerie Blablaa - WaarBenJij.nu

YouTube filmpje

Door: Valerie

Blijf op de hoogte en volg Valerie

10 Januari 2017 | Nederland, Nederland

Hoi Iedereen,

Inmiddels alweer bijna 3 weken in Nederland. En wat went het snel om weer terug in het dagelijks leven te zijn. Het is fijn om weer aan het werk te gaan zo kan ik fris mijn nieuwe opleiding in, die in maart begint.

Ik heb mooi de tijd gehad om de filmpjes die we op reis gemaakt hebben, te monteren een reisfilm. Het filmpje is al even af, maar ik kreeg het niet voor elkaar om zonder problemen op YouTube te zetten (iets met auteursrechten van de muziek). Het filmpje staat er dus wel op, maar het is niet voor iedereen mogelijk om te bekijken. Ik ben dus heel benieuwd of jullie hem allemaal kunnen zien. Mocht het niet lukken, laat het me even weten.

In het filmpje blik ik terug op een fantastisch avontuur, dat ik nooit zal vergeten. Het is op chronologische volgorde in elkaar gezet en wellicht zul je de dingen herkennen vanuit de verslagen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Iedereen nogmaals bedankt voor de leuke reacties, het voelt of jullie zo een klein beetje met ons hebben meegereisd.

Kopieer de volgende link naar je browser om het filmpje op te bekijken:

Tot de volgende & veel kijkplezier!!

• 15 Januari 2017 - 14:38

Ans:

Leuke film! Mooie beelden en strak gefilmd Valerie en Remco!