test 2.0 - Reisverslag uit Eefde, Nederland van Valerie Blablaa - WaarBenJij.nu test 2.0 - Reisverslag uit Eefde, Nederland van Valerie Blablaa - WaarBenJij.nu

test 2.0

Blijf op de hoogte en volg Valerie

31 Oktober 2016 | Nederland, Eefde

test

• 31 Oktober 2016 - 21:47

Martin:

Komt zo ook nog 3.0 ! ;-)

• 31 Oktober 2016 - 21:51

Valerie Blablaa:

Sorry voor de spam mensen, maar ik moest het blog even gebruiksklaar maken! Volgende week zal ik mijn eerste échte verslag plaatsen!

• 31 Oktober 2016 - 22:03

Ans Kleine Schaars:

Valerie en Remco, veel succes met alle voorbereidingen en heel veel plezier daar!
    Geniet ervan samen!
    Groetjes van uit Exel.

• 01 November 2016 - 15:25

Dank je Ans! Gaan we zeker doen (:

• 01 November 2016 - 17:16

Mama:

Volgens mij doet ie het...

• 02 November 2016 - 11:39

Rose Schutter:

Hallo Valerie en Remco, wat fantastisch dat jullie het voor elkaar hebben om op reis te kunnen gaan.
    geweldig!!!!!!! Ik zie je misschien nog in de winkel Valerie en anders gaat het via de mail.
    Heel veel plezier en geluk samen en als ik iets kan doen--laat het weten!!!!!
    Als jullie mijn bericht ontvangen en ik dat van jullie moet het goed gaan, een omhelzing Rose.

• 02 November 2016 - 21:42

Valerie Blablaa:

Dank je Rose!! Leuk dat je ons weer volgt :)

• 04 November 2016 - 11:48

Rose :

Valerie en Remco, ik zie jullie niet in de winkel--vertel mij alsjeblieft wanneer jullie ongeveer vertrekken!!! En heel erg leuk dat ik mee op reis mag met jullie, Rose.